Începând cu data de 01.11.2023, salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată, a fost stabilit în bani, fără a include indemnizații, sporuri şi alte adaosuri, la suma de 4.582 lei lunar, pentru un program normal de lucru în medie de 165,333 ore pe lună, reprezentând în medie 27.714 lei/oră pentru sectorul construcții.
Pentru sectorul agricol și industria alimentară, salariul minim a fost stabilit la suma de 3.436 lei lunar, pentru un program normal de lucru în medie de 165,333 ore pe lună, reprezentând în medie 27.782 lei/oră.
Conform prevederilor art.4 alin 3 din H.G. nr.905/2017 privind Registrul general de evidență a salariaților, (REGES) transmiterea modificărilor se face în termen de maxim 20 de zile lucrătoare de la data producerii acestora, termenul limită fiind 28 noiembrie 2023.
Netransmiterea modificării salariului în REGES în termenul legal, constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 5.000 la 8.000 lei.
Citește și:

Obiceiuri şi tradiţii din Banat de Crăciun

Programul de lucru RETIM în județul Timiș pentru perioada Sărbătorilor Pascale Ortodoxe 2026

Intrarea Maicii Domnului în Biserică, prima mare sărbătoare din postul Crăciunului

Trenuri cu 160 km/h pe ruta Caransebeș – Timișoara – Arad: Tronson modernizat, gata de circulație

Sancțiuni de peste un milion de lei aplicate de polițiștii locali la Timișoara/Foto
























