Sănătate

Efectele negative ale Wi-Fi asupra organismului tău

Efectele negative ale Wi-Fi asupra organismului tău

Printre efectele negative ale Wi-Fi asupra organismului tău se numără insomnia, dar și stresul cardiac. Efectele negative sunt resimțite și de copii. Wi-Fi chiar poate avea efecte negative asupra întregii sănătăți. Afectează creierul, dar și calitatea somnului.

  1. Afectarea dezvoltării armonioase a copiilor

La făt, dezvoltarea celulară normală poate fi întreruptă din cauza radiației de frecvență radio non-termică a Wi-Fi. De asemenea, are un efect negativ asupra țesuturilor aflate în creștere la copii și tineri. Ar putea chiar să fie expuși unui risc crescut de probleme de dezvoltare.

  1. Conduce la apariția insomniei

Somnul nostru poate fi afectat, ceea ce ar putea duce la apariția insomniei. Dacă aveți dificultăți în a adormi, acest lucru poate apărea din cauza modulației de frecvență joasă a Wi-Fi-ului și a telefoanelor. Persoanele care nu pot adormi pot fi prea expuse la radiații electromagnetice.

  1. Disturbă funcțiile creierului

Concentrarea, precum și funcția completă a creierului nostru pot fi afectate de Wi-Fi. Atunci când avem o activitate redusă a creierului, ar putea să apară și probleme precum pierderea memoriei și problemele legate de concentrare.

  1. Afectează fertilitatea masculină

Fertilitatea bărbaților poate fi de asemenea afectată de Wi-Fi. Aceste frecvențe pot provoca fragmentarea ADN-ului și pot reduce mișcarea spermei. Un alt lucru pe care îl poate crește este riscul de sarcină anormală la femei.

  1. Poate cauza stres cardiac

De asemenea, oamenii simt semne fizice din cauza frecvențelor electromagnetice, cum ar fi, de exemplu, creșterea frecvenței cardiace. Riscul bolilor cardiovasculare poate fi crescut prin Wi-Fi.

  1. Crește riscul apariției cancerului

Riscul de a dezvolta o tumoare crește din cauza expunerii la radiații electromagnetice.

Efectele negative ale Wi-Fi asupra organismul tău – măsuri de prevenție

– nu pune routerul Wi-Fi în locurile în care stai cel mai des

– nu ține telefonul în buzunarul pantalonilor, sacou, jachetă, etc

– folosește căști pentru a reduce din radiații, atunci când vrei să vorbești la telefon

– folosește mai des mesajele decât vorbitul

– deconectează Wi-Fi atunci când mergi la somn.

Sursa: libertateapentrufemei.ro

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*