Administrație

Mirel Pop, demis de la conducerea Piețe S.A. Cu cine a fost înlocuit

Mirel Pop, demis de la conducerea Piețe S.A. Cu cine a fost înlocuit

Consiliul de Administrație al Piețe S.A. Timișoara a decis, în ședința de astăzi, revocarea din funcția de director general a lui Mirel Pop, ca urmare a unor deficiențe manageriale semnificative.

Decizia survine ca urmare a constatării mai multor nereguli și încălcări ale legislației aplicabile și ale deciziilor Consiliului de Administrație, constatate în raportul de audit intern și alte documente oficiale. Printre principalele deficiențe se numără:

Încălcarea legislației privind achizițiile publice (Legea 98/2016), inclusiv depășirea pragurilor valorice stabilite, lipsa documentației tehnice și efectuarea unor plăți nejustificate pentru lucrări incomplete.

Gestionarea necorespunzătoare a contractelor de lucrări, inclusiv acordarea unor avansuri neconforme și recepționarea nelegală a lucrărilor.

Pasivitatea managerială în rezolvarea problemelor operaționale și sanitare din piețe, inclusiv situația critică din Piața Giroc, expusă riscului de închidere de către autoritățile sanitar-veterinare.

Lipsa controlului financiar preventiv și a procedurilor interne de lucru.

Aceste deficiențe au vulnerabilizat societatea S.C.Piețe S.A. afectând calitatea serviciilor oferite clienților și comercianților din piețele gestionate.

În cadrul aceleiași ședințe, Consiliul de Administrație a decis:
Numirea lui Octavian GHIRAN in functia de director general interimar , care va prelua atribuțiile de conducere până la finalizarea procedurii de selecție pentru un nou director general, în conformitate cu legislația privind guvernanța corporativă.

“Demararea procedurilor pentru selecția unui nou director general, proces ce va fi realizat în baza criteriilor de competență și integritate.
Completarea comisiilor interne de audit și remunerare pentru asigurarea unui management transparent și eficient.
Piețe S.A. are nevoie de o conducere care să respecte principiile guvernanței corporative, să administreze resursele cu responsabilitate și să ofere servicii de calitate timișorenilor. Decizia de astăzi reflectă angajamentul nostru de a restabili încrederea și transparența în activitatea societății”, se arată într-un comunicat de presă.

În perioada următoare, conducerea interimară va avea responsabilitatea de a implementa măsuri urgente pentru remedierea neregulilor și optimizarea activităților din piețele publice ale orașului.


Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*