Administrație

Program special la Direcția de Evidență a Persoanelor pentru alegerile parlamentare

Program special la Direcția de Evidență a Persoanelor pentru alegerile parlamentare

Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara va avea program special cu ocazia alegerilor parlamentare, pentru a asigura preluarea rapidă a cererilor și eliberarea documentelor de identitate necesare exercitării dreptului de vot.

Astfel, în zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie 2024, programul de lucru va fi următorul:

  • Sâmbătă, 30 noiembrie: 08:00 – 16:00
  • Duminică, 1 decembrie: 07:00 – 21:00

În acest interval, cetățenii pot depune cereri pentru emiterea actelor de identitate și pot ridica documentele conform următorului calendar:

Data depunerii cererilor la ghișeu:

Data eliberării:

25.11.2024

27.11.2024

26.11.2024

28.11.2024

27.11.2024

29.11.2024

28.11.2024

30.11.2024

29.11.2024

30.11.2024

01.12.2024

01.12.2024

În contextul primului tur al alegerilor prezidențiale, Direcția de Evidență a Persoanelor a eliberat sâmbătă, 23 noiembrie, 167 de acte de identitate și a preluat 60 de cereri. Duminică, 24 noiembrie, au fost eliberate 224 de acte de identitate și preluate 38 de cereri.

Informații suplimentare pot fi obținute la sediul Direcției de Evidență a Persoanelor, bulevardul Mihai Eminescu nr 15, la numărul 0256.969, tastele 1-5-1 sau prin email la evpers@primariatm.ro.


Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*