După ce a inaugurat cea mai mare stație de asfalt din zonă, compania Drumuri și Poduri Banat începe să predea înainte de termen mai multe lucrări finalizate la drumurile regionale. Este vorba despre lucrări pe DN 68 – Caransebeș – Hațeg, tronsonul Oțelul Roșu, drumul național care leagă Caransebeșul de Hațeg-Hunedoara și pe autostrada A1 Nădlac – Margina – limita de județ Sibiu.
Dacă în primul caz au fost finalizate lucrările de frezare și așternere covor asfaltic pe DN 68 – Caransebeș – Hațeg, tronsonul Oțelul Roșu, în cel de-al doilea, compania a finalizat lucrările de întreținere curentă pe timp de vară a părții carosabile, acostamente, benzi de urgență și benzi de încadrare pe sectoarele de drum de pe Autostrada A1 porțiunile Remetea Mare – Nădlac, A1 Ilia – Remeta și A1 Cunta – Ilia.
Suprafața totală aflată în lucru a fost de 105.000 mp, cu o valoare a lucrărilor de 12.200.000 lei, în primul caz, respectiv suprafața totală a lucrărilor a fost de 66.500 mp, iar valoarea lucrărilor este de 14.320.000 lei, în cel de-al, doilea caz.
Compania Drumuri și Poduri Banat a devenit lider și pe piața construcțiilor din Banat, deținând 3 stații de asfalt, 2 stații de betoane, cariere, balastiere, laborator de încercări în construcții, o flotă de camioane și utilaje de construcții de ultimă generație. ”Am creat cea mai tare echipă de tineri din Banat, echipă care vine cu o altă energie, altă viziune decât noi. Cu această echipă am ajuns să avem cei mai buni asfaltatori din Banat”, a spus Ianco Zifceak, unul dintre fondatorii grupului Maxagro, care cuprinde compania DPB.