Pentru a veni în sprijinul asiguraților și a-i scuti de drumuri suplimentare la casa de asigurări, începând cu data de 26 martie s-a modificat procedura de obținere a cardului național de sănătate duplicat.
”Începând cu data amintită, adeverința înlocuitoare a cardului de sănătate, care până în prezent era valabilă 60 de zile, devine valabilă până la data emiterii cardului duplicat, respectiv data la care cardul duplicat a ajuns la titular fie prin intermediul serviciilor poștale, fie prin casa de asigurări de sănătate.
Adeverințele emise până la data intrării în vigoare a modificărilor își păstrează valabilitatea prevăzută de acestea.
În cazul asiguraților care au cardul pierdut, deteriorat sau furat, pentru obținerea unui card duplicat, trebuie să transmită casei de asigurări următoarele documente:
Aceste documente se pot depune fie la sediul Casei Județene de Asigurări de Sănătate Timiș, sau se pot transmite on line in platforma informatică afișată pe site-ul instituției, fără a mai fi necesară deplasarea la sediul casei de asigurări. Se mai pot transmite prin intermediul serviciilor poștale sau pe adresa de e–mail destinată acestui serviciu respectiv, ceas@cjastm.ro.