Administrație

Se fac angajări la Primăria Timișoara

Se fac angajări la Primăria Timișoara

Primăria Municipiului Timișoara organizează un concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a 22 de funcții publice de execuție vacante, din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Timișoara.

Dosarele pot fi depuse până în data de 21 decembrie. Sunt căutați profesioniști, pasionați și motivați să contribuie la dezvoltarea Timișoarei în următoarele domenii: urbanism, educație, turism, infrastructură rutieră, patrimoniu, mediu și spații verzi, comunicare, control intern, resurse umane, economic, informatică. ”Servicii publice de calitate, reclamații rezolvate prompt, avize eliberate în termen sau lucrări de investiții temeinic monitorizate – se pot face doar cu personal de calitate. De aceea invit toți profesioniștii care vor să pună umărul la reforma administrativă pe care am început-o să ni se alăture. Haideți alături de noi să schimbăm lucrurile în bine”, a spus primarul Dominic Fritz.

Întrucât executarea organigramei votată de Consiliul Local în iunie 2021 este momentan suspendată, dar activitatea administrației publice locale trebuie să se exercite fără întreruperi, Primăria Municipiului Timișoara organizează concursul de recrutare pentru funcțiile publice care se regăsesc și în organigrama anterioară. Organizarea concursului s-a realizat cu notificarea prealabilă a Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, cu avizarea și cu publicarea anunțurilor de concurs pe site-ul propriu al acestei instituții.

Se caută profesioniști cu studii superioare și diferite grade de vechime: 8 sunt de grad profesional superior (vechime: minim 7 ani), 6 sunt de grad profesional principal (vechime: minim 5 ani) și 8 sunt de grad profesional asistent (vechime: minim 1 an).

Toate posturile sunt pe durată nedeterminată, au o durată normală a timpului de muncă  de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

  1. 2 posturi de consilier asistent în domeniul urbanism/ certificări și autorizări
  2. consilier principal în domeniul urbanism/certificări și autorizări
  3. consilier principal în domeniul educație
  4. consilier principal în domeniul turism
  5. 2 posturi de consilier principal în domeniul infrastructurii rutiere
  6. consilier asistent în domeniul infrastructurii rutiere
  7. consilier superior în domeniul construcții civile
  8. consilier asistent în domeniul patrimoniu/administrare clădiri, terenuri
  9. consilier asistent în domeniul spații verzi
  10. consilier superior în domeniul protecția mediului
  11. consilier principal în domeniul comunicare
  12. consilier superior în domeniul control intern
  13. consilier superior în domeniul resurselor umane
  14. consilier superior în domeniul economic/contabilitate
  15. consilier superior în domeniul economic/state de plată
  16. consilier superior în domeniul informatică
  17. consilier asistent în domeniul informatică
  18. consilier asistent în domeniul urbanism/banca de date, GIS
  19. consilier superior în domeniul urbanism/PUD/PUZ
  20. consilier asistent în domeniul urbanism/Atelier de Urbanism

Perioada de depunere a dosarelor de concurs: 2 – 21 decembrie  2021.

Condițiile de studii și de vechime în specialitate, precum și condițiile specifice sunt stabilite pentru fiecare post în parte.

Mai multe detalii despre posturile scoase la concurs de Primăria Municipiului Timișoara puteți găsi aici: https://www.primariatm.ro/2021/12/02/28421/.

 

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*