Social

Amenzi de 610.000 de lei pentru amplasarea de panouri publicitare de mari dimensiuni fără respectarea legislației

Amenzi de 610.000 de lei pentru amplasarea de panouri publicitare de mari dimensiuni fără respectarea legislației

Polițiștii locali au organizat, în ultimele două săptămâni, o amplă acțiune de verificare a sistemelor publicitare din oraș, constatând că o mare parte dintre acestea nu sunt amplasate conform prevederilor legale.

Astfel, au fost efectuate verificări și s-au constatate nereguli în ceea ce privește modul în care sunt amplasate meshuri și panouri publicitare de mari dimensiuni pe toate bulevardele mari, Calea Șagului, Ion Ionescu de la Brad, Liviu Rebreanu, Calea Martirilor, Sfinții Apostoli Petru și Pavel, Calea Aradului, fiind aplicate, conform Legii 185/2013 privind amplasarea și autorizarea mijloacelor de publicitate un număr de 61 de sancțiuni în valoare totală de 610.000 de lei operatorilor de publicitate.

Poliția Locală reamintește că se sancționează drastic, printre altele, amplasarea mijloacelor de publicitate fără aviz pentru publicitatea temporară ori cu nerespectarea prevederilor acestuia şi a documentaţiei tehnice care a stat la baza eliberării avizului, precum şi montarea panourilor publicitare cu structură proprie şi elemente de susţinere care necesită fundaţie pe trotuare cu lăţime mai mică de 2,25 m, permiterea de către proprietarul imobilului a executării lucrărilor de amplasare a mijloacelor de publicitate fără autorizaţie de construire valabilă, amplasarea stâlpilor pentru indicatoarele publicitare direcţionale şi a mijloacelor de publicitate temporară fără avizul autorităţilor publice locale sau în alte locuri decât cele precizate prin avizul pentru publicitate temporară, amplasarea panourilor publicitare mobile sau a oricăror altor forme de reclamă, pe spaţiile de circulaţie pietonală, nerespectarea obligaţiilor privind întreţinerea mijloacelor de publicitate şi afişarea permanentă a unor mesaje în cadru, nerespectarea obligaţiei de a afişa în mod vizibil elementele de identificare ale panoului publicitar prin inscripţionarea acestora cu informaţii privind denumirea operatorului, codul de identificare fiscală a acestuia şi numărul autorizaţiei de construire.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*