Primăria Municipiului Timișoara va organiza dezbatere publică privind Studiul de fundamentare privind înființarea serviciului public pentru administrarea, întreținerea și exploatarea parcărilor din Municipiul Timișoara, precum și stabilirea formei de administrare a gestiunii serviciului, în vederea înființării serviciului public prin hotărâre a consiliul local, conform prevederilor art. 9 alin. 2 din O.G. nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local.
Dezbaterea va avea loc în Sala de Consiliu a Municipiului Timișoara, Bd. C.D. Loga nr. 1, în data de vineri, 01.10.2021, ora 16.00.
Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la documentul supus dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Cabinetului Viceprimar Ruben Lațcău sau în format electronic la adresa cabinet.viceprimar1@primariatm.ro până în data de 29 septembrie, ora 12.00.