Administrație

Începând de săptămâna viitoare, Dan Reșitnec vine Șef de cabinet al primarului Fritz

Începând de săptămâna viitoare, Dan Reșitnec vine Șef de cabinet al primarului Fritz

Președintele USR Timișoara, Dan Reșitnec, este noul șef de cabinet al primarului Dominic Fritz.

Concursul a avut loc acum o lună, însă numele concurenților a fost secret, fiind prezentate public doar numerele de dosar. Candidatul 400010 este colegul de partid al lui Dominic Fritz. „Am decis că este momentul să fac o schimbare de carieră și să concurez pentru o poziție unde aptitudinile mele pot ajuta cel mai mult această echipă, unde pot îmbina skillurile mele manageriale cu experiența politică dobândită de-a lungul timpului. Începând de săptămâna viitoare voi veni în Primărie pe poziția de Șef de cabinet al Primarului, poziție câștigată prin concurs public. Prin această poziție îmi doresc să facem un pas spre o legătură mai strânsă între Primărie și partid, spre o informare și un feedback mai rapid pe care voi, membri USR PLUS, pe bună dreptate l-ați cerut”, a afirmat Dan Reșitnec pe pagina de socializare dedicată membrilor.

Dan Reșitnec are 34 de ani, a absolvit facultatea de Automatică și Calculatoare din cadrul Universității Politehnica Timișoara și a urmat cursul de Management în administrația publică locală, organizat de Institutul Național de Administrație. A lucrat într-o companie IT din Timișoara ca manager de echipe și proiecte.

Dan Reșitnec a fost ales în 2020 consilier local pe listele USR-PLUS și este președintele USR Timișoara.

Condițiile candidaților pentru concurs au fost: studii universitare, masterat în administrație publică, management sau în specialitatea studiilor și perfecționare în administrația publică, cunoștințe de informatice de management al proiectelor, de cel puțin șapte ani în specialitatea studiilor, minimum cinci ani în managementul echipelor și minimum trei în managementul proiectelor.

Astfel, în calitate de șef de cabinet al primarului Dominic Fritz, Dan Reșitnec va planifica agenda edilului și va urmări proiectele strategice ale acestuia. Șeful Biroului Asistare Primar va asigura că sunt implementate, va reprezenta primăria în relația cu cetățeanul, administrația centrală și locală, alte instituții și organizații, în baza mandatului conferit de primar.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*