Administrație

Zeci de mii de timișoreni se deplasează anual la Primărie să-și rezolve problemele. Cum vrea Fritz să nu-i mai pună pe drumuri

Zeci de mii de timișoreni se deplasează anual la Primărie să-și rezolve problemele. Cum vrea Fritz să nu-i mai pună pe drumuri

Nu mai puțin de 89.436 de adrese au ajuns, în 2020, în atenția funcționarilor publici din Primăria Timișoara. Primarul Dominic Fritz a fost surprins să afle că dintre aceste aproape 90 de mii de solicitări pentru diverse servicii, doar 2,68% au fost primite online. Au fost transmise mai multe pe fax: 5,6%. Mai bine de 90% dintre petiții sunt aduse personal de timișoreni sau de curieri, ceea ce înseamnă timp de așteptare la Camera 12, înseamnă multe hârtii și multă muncă pentru funcționari.

„Asta duce la o situație în care funcționarii sunt încurajați să lucreze în continuare cu hârtii. Am o statistică pe mail. Din aproximativ 600 de angajați, doar 27 de angajați trimit mai mult de două mail-uri pe zi. 108 angajați au trimis un mail pe zi, în medie. Vrem să încurajăm să se folosească mail-ul, nu scrisori. Aici vedem un mare potențial de digitalizare a Primăriei Timișoara. În ultimele săptămâni, l-am rugat pe consilierul meu personal Val Mureșan, care a fost manager general la Intel România, firmă de IT, să lucreze în primul rând la un raport de digitalizare”, a spus, marți, primarul Dominic Fritz.


Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*