Administrație

Se caută City manager pentru Timișoara!

Se caută City manager pentru Timișoara!

Provocare pentru timișoreni și nu numai! A fost lansat concursul de selecție pentru postul de City manager al Timișoarei.

Sunteți o persoană proactivă, promotoare a transformării organizaționale, cu spirit antreprenorial și disciplină? În mijlocul unei cariere de succes, vă doriți nu doar o nouă provocare profesională, ci și să vă implicați activ în slujba comunității? Vreți să faceți parte din echipa de conducere în ceea ce va deveni una din cele mai dinamice administrații locale din România, în al treilea cel mai mare oraș din România, Capitala Europeană a Culturii 2023, cu un buget anual de 1,5 miliarde lei?

Anunțul a fost făcut azi, chiar de primarul Dominic Fritz. Potrivit acestuia, candidatul ideal trebuie să fie un bun profesionist, cu experiență în domeniul managementului. “Căutăm o persoană cu experiență solidă în management, cu foarte bune aptitudini de negociere, care știe engleză, cu spirit de echipă, cu cunoștiințe solide în domeniul bugetării. Abia aștept să primesc această poziție foarte importantă pentru succesul mandatului meu. Acest administrator public poate fi numit direct de primar, după codul administrativ nu trebuie făcut un concurs. Dar vreau să găsesc omul cel mai bun de oriunde din România, poate putem să atragem un bun  profesionist”, a explicat edilul Timișoarei, Dominic Fritz.

Cei interesați de postul de City manager al Timișoarei pot trimite un CV și o scrisoare de intenție către la adresa de email: loredana.pintea@primariatm.ro, până pe 25 noiembrie.


Ca administrator public al Timișoarei, veți administra și gestiona, cu diligenţa unui bun proprietar, patrimoniul instituţiilor publice a Municipiului Timișoara; veți eficientiza constant cheltuielile de funcționare ale Primăriei Timișoara și ale instituțiilor din subordine; asigura întreținerea și funcționarea investițiilor publice făcute de Primărie; reprezenta Primăria în raporturile cu contractanții; coordona activitățile de achiziții publice ale Primăriei; răspunde de implementarea și respectarea serviciilor contractate pentru întreținerea spațiilor publice, pentru salubrizare stradală, dezinsecție și deratizare și pentru iluminatul public la nivelul Municipiului Timișoara.

Pentru toate acestea, veți lucra alături de viceprimari într-o echipă executivă dinamică condusă de Primar. În domeniile pentru care sunteți responsabil/ă, veți coordona aparatul de specialitate al primarului.

Profilul dumneavoastră:
Studii superioare de economie, inginerie, administrație publică sau domenii similare;
Experiență în poziții de conducere în managementul public și/sau privat de minim 10 ani;
Cunoștințe solide de operare a sistemelor informatice;
Managementul echipelor complexe și multidisciplinare;
Cunoștințe solide în domeniul bugetării și execuției de bugete;
Foarte bune aptitudini de negociere;
Stăpânirea la nivel avansat a limbii engleze;
Spirit de echipă, rezistență la stres și o doză de umor;
Disponibilitate imediată, cel târziu în ianuarie 2021.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*