Utile

Din cauza pandemiei, Aquatim le cere acceptul clienților pentru verificarea contoarelor, fără să fie de față

Din cauza pandemiei, Aquatim le cere acceptul clienților pentru verificarea contoarelor, fără să fie de față

Recomandările naționale oficiale, privitoare la limitarea extinderii pandemiei de Covid-19, determină societatea de apă-canal să ia măsuri adaptate la noua situație de criză sanitară, pentru siguranța clienților și angajaților Aquatim, fără însă a-i priva pe consumatori de toate drepturile care le revin în urma contractelor încheiate.

Aquatim continuă activitatea de verificări metrologice, la cererea clienților, cu o modificare însă: pe întreaga perioadă a pandemiei, verificările contoarelor vor fi făcute cu acceptul clienților, dar fără participarea lor efectivă. Clienții vor fi chestionați în scris, dacă sunt sau nu de acord cu această măsură de criză.

În cazul unui răspuns afirmativ, transmis tot în scris, echipele Aquatim vor efectua verificările metrologice, urmând ca rezultatul acestora să le fie transmis consumatorilor, electronic.

În cazul unui refuz, de asemenea în scris, contoarele vor fi verificate la o dată ulterioară, atunci când situația o va permite. Verificarea contoarelor la sesizările clienților se face în prezența Metrologiei de stat.

Pentru orice nelămurire puteți suna la call-centerul Aquatim, la numărul unic 0356 914.

 

 

 

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*