Social

CJAS le cere timişenilor să rezolve problemele on-line şi la telefon

CJAS le cere timişenilor să rezolve problemele on-line şi la telefon

Având în vedere situația creată la nivel național de apariția virusului COVID 19, Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Timiș vine în întâmpinarea asiguraților cu rugămintea de a limita, pe cât posibil, deplasarea la sediul instituției.

„În acest sens, CJAS Timiș  pune la dispoziția tuturor persoanelor asigurate sau neasigurate, adrese de e-mail, telefon si fax, inclusiv serviciul de corespondență prin poștă”, a declarat  Victor Dumitrașcu, Presedinte-Director General al CJAS Timiș.

Prin urmare, pentru dobândirea calității de asigurat, documentele necesare pot fi transmise  astfel:

prin poștă la adresa: CJAS Timiș, str. Corbului nr. 4, Loc. Timișoara, jud. Timiș, cod poștal 300239

prin e-mail: sef.asigurati@cjastm.ro

Fax:0256/492115

Documentele necesare pentru dobândirea calității de asigurat sunt:

TINERI: cu vârsta cuprinsă între 18-26 de ani: copie act de identitate și un document valabil din care să rezulte că au calitatea de elev sau student;

COASIGUARȚI:  copie act de identitate, documente care să ateste relația de rudenie sau căsătoria cu persoana asigurată, declarație pe propria răspundere că nu realizează venituri proprii, precum și o declarație pe propria răspundere a persoanei asigurate prin care aceasta declară că are în întreținere persoana respectivă;

HANDICAP: copie act de identitate și certificatul care atestă încadrarea într-un grad de handicap;

Pentru bolnavii cu afecțiuni incluse într-un program național de sănătate: copie act  de identitate și adeverință medical eluberată de medical curant sau medical coordinator al programului de sănătate;

Pentru femeile însărcinate: copie act de identitate și adeverinţă medicală;

Pentru șomeri: copie act de identitate, decizia sau adeverința de șomaj;

Pentru alte informații legate de calitatea de asigurat puteți apela numărul de telefon 0736203656.

Pentru eliberarea cardului European de sănătate , documetele pot fi trimise prin poștă, la adresa menționată, prin fax la nr specificat mai sus, sau pe e-mail la adresa: ehic@cjastm.ro.

Documentele necesare pentru procurarea cardului European de asigurat sunt: copie carte de identitate, cerere tip completată. Persoanele care solicită cardul european trebuie să fie asigurate.

De asemenea, pentru orice  informații legate de cardul European puteţi suna la numărul de telefon: 0736203679.

„Recomandăm tuturor persoanelor care prezintă simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree) ca la intrarea în instutuție să poarte mască de protecție”, a transmis purtătorul de cuvânt al CJAS Timiş, Mariana Marcu.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*