Zeci de agenții de turism își prezintă pachetele de vacanță și ofertele promoționale în cadrul celei de-a șaptea ediții a Târgului de Turism Vacanța Timișoara, care va avea loc în perioada 28 februarie – 1 martie, la Centrul Regional de Afaceri din Timișoara.
Devenit deja o tradiție, cel mai mare târg de turism din vestul țării îi așteaptă pe timișoreni cu prezentări de destinații atractive în țară sau în străinătate, pe care le pot explora în 2020, și cu informații prețioase pentru petrecerea timpului liber. Agențiile de turism pun la dispoziția vizitatorilor pachete complexe de vacanță la prețuri reduse cu până la 30%, oferte valabile pe întreaga perioadă a târgului.
Anul trecut, târgul a fost vizitat de mai bine de 6.000 de iubitori de călătorii, dornici să își rezerve din timp vacanța de vis. Una dintre noutățile de anul acesta este Puglia, potrivit reprezentanților Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din vestul României.
„În acest an, agențiile de turism au pregătit pachete cu zbor charter din Timișoara către Grecia insulară – Skiathos, Rodos, Creta; Turcia – zona Antalya; Tunisia – Hammamet; Egipt – Hurghada și Spania – Costa Blanca și Costa Brava. Ca noutate, se introduce Puglia, Italia, iar ca destinații exotice – Republica Dominicană, Cuba, Mexic, Mauritius, Thailanda, Dubai, Zanzibar și Bali”, a declarat Raluca Ungureanu, președintele Consiliului Regional Vest al ANAT.
Cei care sunt deja cu gândul la vacanță vor găsi, în cadrul Târgului de Turism Vacanța – Timișoara și pachete cu oferte interesante pentru croaziere și petrecerea timpului liber pe litoral sau la munte, în stațiuni balneare.
„Discounturile sunt până la 30% din valoarea vacanțelor achiziționate în perioada târgului. Și în acest an, agențiile acordă condițiile de plată mai relaxate, adică un avans la rezervarea fermă și diferența cu până la 30 de zile înainte de plecare”, a mai declarat Raluca Ungureanu.
Târgul va putea fi vizitat în intervalul orar 10:00 – 19:00, în toate cele trei zile. Intrarea este liberă.
Evenimentul este organizat de Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România, în colaborare cu agenția de publicitate Atu Advertising.