Fără categorie

Titu Bojin: “Vrem să știm cui dăm în administrare pista de biciclete”

Titu Bojin: “Vrem să știm cui dăm în administrare pista de biciclete”

Titu Bojin, șeful Direcției Apelor Banat propune ca Lacul Surduc să fie administrat de Consiliul Județean Timiș. Subiectul a fost dezbătut azi, în cadrul ședinței de plen a CJ.

În plus, acesta a ridicat problema pistei care duce de la ieșire din Timișoara spre Serbia și care va ieși din administrarea ABAB la finalul anului. El consideră că pista ar putea fi preluată de Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului în Timiș.“Apele Române încheie cei cinci ani de supraveghere, va trebui să hotărâm, să găsim formula, probabil Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului  în Timiș. Demersurile trebuie făcute din septembrie-octombrie, vrem să știm cui dăm în administrare pista de biciclete. Sunt și 30 de biciclete folosite la ora actuală, care merg împreună cu proiectul, dar sunt suficient de multe necesități pentru întreținerea pistei. Noi am alocat cinci ani la rând câte 150.000 de lei, dar am avut și personal pentru a ști ce înseamnă digul. Pentru pista de biciclete este obligatoriu să găsim soluția de funcționare”, a explicat Titu Bojin, consilier județean UNPR.

La rândul său, președintele Consiliului Județean Timiș, Călin Dobra, a transmis că începând de anul viitor este posibil ca APDT să administreze pista. “Am mai avut discuții legate de administrarea pistei de biciclete de către APDT. Există o variantă ca de anul viitor APDT să administreze pista de biciclete și să dezvoltăm mai intens activitatea, ținând cont că partenerii din Serbia au demarat realizarea pistei de la graniță la Zrenjanin. Sunt convins că în 2020-2021 vom avea și un punct de trecere a frontierei cu Serbia pe pista de biciclete și pe Bega”, a spus Călin Dobra, președintele  CJT.

Reamintim, pista de cicloturism amenajată de-a lungul canalului Bega spre granița cu Serbia a fost realizată printr-un proiect transfrontalier implementat de Administrația Bazinală de Apă Banat, în parteneriat cu Consiliul Județean Timiş şi Primăria Zrenjanin.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*