Consilierul local Laura Chindriș, împreună cu membrii ALDE Timișoara, au derulat o campanie de monitorizare și dialog cu cetățenii. Mai exact, de a sta de vorbă cu călătorii despre nemulțumirile pe care le au în privința transportului în comun.
Astfel, prima verificare s-a făcut pe Linia 33. Aici Laura Chindriș a stat de vorbă cu cetățenii și a depistat următoarele probleme: numărul curselor s-a redus în 2018, autobuzele sunt supraaglomerate, nu se respectă timpii, autobuzele nu sunt igienizate corespunzător nici măcar înainte să între în cursă, toți oamenii întrebați au spus că preferă sistemul de tarifare clasic – bilete sau abonamente achiziționate de la punctele de vânzare.
“Am vorbit cu o doamnă care circulă de 20 de ani pe aceeași rută și a menționat că în ultimii ani situația s-a înrăutațit drastic. Și din păcate nu a fost singură persoană care a observat declinul de pe linia 33. Circulația autobuzului 33 era unul dintre cele mai bune. Nu se respectă timpii, oamenii întârzie la serviciu din acesta cauza. Nesiguranța în mijloacele de transport a fost reclamată de către doamne și domnișoare. După ora 17 există imposibilitatea achiziționării biletelor. Au fost semnalate probleme și din partea șoferilor, printre care, faptul că nu se plătesc toate orele suplimentare și nici nu se acordă zile libere compensatorii așa cum prevede legea. Toate nemulțumirile au fost centralizate și se comunică conducerii STPT pentru clarificare și soluționare”, a transmis consilierul local ALDE Timișoara, Laura Chindris.
Campania de monitorizare și dialog cu cetățenii va continua și pe alte mijloace de transport în comun din Timișoara.