Social

Campania locală ,,Social Biking Challenge” şi-a desemnat câştigătorii

Campania locală ,,Social Biking Challenge” şi-a desemnat câştigătorii

Câştigătorii de la nivel local ai concursului ,,Social Biking Challenge”, organizat în 25 de oraşe din Europa, de Comisia Europeană cu ocazia Săptămânii Mobilităţii, sunt:

  • Pentru categoria individual: “best individual S-biker”: Andrei Lupu, cu un total de 245 km parcurşi într-o săptămână,
  • Pentru categoria în pereche: “best S-pair”: Silvia Lucuţa şi Cătălina Borotici, cu un total de 1.101 km parcurşi într-o săptămână, în pereche,
  • Pentru categoria în grup: “best S-group”: Beniamin Stefaniga, Alexandru Macarie, Silvia Lucuţa şi Dumitru Macarie, cu un total de 2.227 km parcurşi într-o săptămână, ca grup.

Din păcate, câştigătorii de pe plan local nu au reuşit să câştige vreunul din premiile de la nivel european.

Câteva cifre relevante din cadrul concursului ,,Social Biking Challenge” la nivel local -Timişoara:

  • S-au efectuat un total de 183 de înregistrări în aplicaţie, din care 89 au participat activ (au avut cel puţin 1 km înregistrat). Această discrepanţă este normală şi se regăseşte şi la nivel european, întrucât oamenii şi-au instalat aplicaţia ca să vadă despre ce e vorba.
  • Social Biking Challenge Timişoara este una din cele mai de succes competiţii de la nivel european, reuşind să aibă cel mai mare număr de participanţi.
  • Bicicliştii participanţi din Timişoara au reuşit să parcurgă în cele 3 săptămâni de Social Biking Challenge Timişoara un total de 8.866,74 km în total (locul 1 datorită participării ridicate, vedeţi ataşamentul 1), care corespund cu 99,63 km per participant activ (locul 17 în clasament, vedeţi ataşamentul 2).

Consursul a avut 3 etape:

  • Etapa pe grupuri (câte 4 participanţi) – în perioada 16.09 – 22.09.2018
  • Etapa individuală – în perioada 23.09 – 29.09.2018
  • Etapa de perechi (câte 2 participanţi) – în perioada 30.09 – 06.10.2018.

După fiecare etapă au fost aleşi, prin tragere la sorţi, câte 10 câştigători dintre participanţi, care au primit premii oferite de partenerii acestei campanii, respectiv: Aquatim, Decathlon Timişoara şi City of Mara.

Coordonator local al campaniei: Primăria Municipiului Timişoara

Parteneri: Aquatim, Decathlon Timişoara, City of Mara, SDM Timişoara, Urban Survey

 

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*