Administrație

Campanie europeană la Timişoara: Social Biking Challenge

Campanie europeană la Timişoara: Social Biking Challenge

Timişoara este singurul oraş din România care participă la o nouă campanie europeană, Social Biking Challenge.

Campania Social Biking Challenge este o iniţiativă a Comisiei Europene pentru a încuraja utilizarea bicicletei ca mijloc de transport în oraş, precum şi pentru a colecta şi pune la dispoziţia municipalităţilor informaţii privind obiceiurile bicicliştilor (rute de deplasare, durată de deplasare, frecvență etc.).

Campania debutează în prima zi a Săptămânii Mobilităţii Europene, 16 septembrie. Timişoara este singurul oraş din România care participă la campanie, coordonatorul local al campaniei fiind Direcţia Edilitară a Primăriei Timişoara.

Timişorenii pot accesa aplicaţia BikePrints pe telefon, pentru a participa la Social Biking Challenge, care se va derula în perioada 16 septembrie – 6 octombrie 2018.

Social Biking Challenge durează trei săptămâni, fiecare săptămână având un alt specific: pedalează şi câştigă puncte singur (ETAPA INDIVIDUAL), pedalează cu un prieten şi acumulaţi împreună puncte (ETAPA PERECHI/TANDEM) şi pedalează împreună cu trei prieteni şi strângeţi puncte împreună (ETAPA GRUP).

La Timişoara, ordinea va fi: ETAPA GRUP(16 septembrie-22 septembrie), ETAPA INDIVIDUAL(23 septembrie-29 septembrie) şi ETAPA PERECHI (30 septembrie-6 octombrie). Ordinea a fost stabilită de organizatori, fiind diferită în fiecare oraş participant, din motive statistice.

Aplicaţia BikePrints este funcţională în limba română şi poate fi găsită în GooglePlay/MagazinPlay sau AppStore. Selectaţi Timişoara (butonul CHALLENGE), limba română (butonul LANGUAGE). Detalii despre campanie găsiți pe https://socialbiking.jrc.ec.europa.eu/#/login.

După descărcarea aplicaţiei, în perioada 16 septembrie-6 octombrie, fiecare kilometru parcurs cu bicicleta se va transforma în puncte. Pentru Primăria Timişoara, datele colectate de aplicaţie în cele trei săptămâni, privind rutele preferate de cei care utilizează bicicleta vor fi de un real folos şi vor fi folosite la realizarea Studiului de Fezabilitate pentru dezvoltarea infrastructurii de biciclete din Timişoara.

În plus, datorită susţinerii partenerilor campaniei (City of Mara, Decathlon Timişoara, Aquatim, Drumuri Municipale), participanţii pot câştiga prin tragere la sorţi, la finalul fiecărei săptămâni câte 10 premii: 10 căşti pentru biciclişti, 10 kit-uri de întreţinere bicicletă, 10 seturi tricou+umbrelă.

La finalul campaniei cei mai bine clasaţi la fiecare categorie vor câştiga câte un rucsac (7 premii). Puteţi vizualiza premiile la secţiunea Premii locale, de pe aplicaţia BikePrints. În plus, Comisia Europeană oferă 7 biciclete celor mai bine clasaţi la fiecare categorie, pe întreaga Europă.

 

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*