Primăria comunei Ghiroda are un nou motiv de laudă. Instituția și-a pus la punct un sistem de informare a cetățenilor comunei care trimit diferite cereri către departamentele acesteia.
Aflată la marginea Timișoarei și condusă de un primar tânăr, Primăria Ghiroda ține pasul cu tehnologia și cu modernizarea relației dintre instituție și cetățenii comunei. ”Astăzi am mai făcut un pas important în procesul de informatizare și eficientizare a legăturii cu cetățenii comunei”, au anunțat reprezentanții instituției, care precizează că toate cererile depuse de cetățeni la Registratura Primăriei Ghiroda sunt procesate în cadrul departamentelor din cadrul primăriei, iar în momentul în care solicitările sunt soluționate, fiecare cetățean este informat prin intermediul unui SMS cu privire la cererile lor.
”În momentul soluționării cererii, veți primi un mesaj text, care anunța finalizarea răspunsului sau a documentelor solicitate”, precizează reprezentanții Primăriei Ghiroda, care au postat pe pagina de Facebook și o imagine sugestivă care să credibilizeze această noutate în privința colaborării dintre instituție și cetățeni.