Social

Începe depunerea cererilor pentru comercializarea mărţişoarelor

Începe depunerea cererilor pentru comercializarea mărţişoarelor

Producătorii şi comercianţii pot solicita la Primăria Timişoara autorizaţii pentru expunerea şi comercializarea de mărţişoare şi felicitări.

Comercializarea mărţişoarelor, felicitărilor şi a altor miniaturi reprezentative pe raza municipiului Timişoara va fi permisă in perioada 24 februarie – 01 martie.  Perioada înscrierii pentru obţinerea Avizului pentru desfăşurarea comerţului stradal este 15-19 februarie, la ghişeul 8 sau 9, unde se va depune o cerere tip şi copie a actului de identitate, iar pentru Piaţa Victoriei se va depune carte de identitate eliberată de Serviciul de Evidenţa Persoanelor Timişoara, precum  şi fotocopie a standului şi produselor comercializate.

Comercializarea se va putea face în următoarele locaţii, pe o suprafaţă de 2 mp: Piaţa Victoriei (maximum 200 amplasamente); Ceas Floral- bd. Proclamaţia de la Timişoara-platou;str.Mărăşeşti (de la str.Brediceanu spre Piaţa Mărăşti);Parcul Copiilor(bd.Revoluţiei 1989)-platou, Piaţa A.Mocioni-platou (maximum 6 amplasamente); bd. Regele Carol I ( de la str.I.Văcărescu până la str.Gen.I.Dragalina); Piaţa Nicolae Bălcescu; Dâmboviţa-platou;Calea Şagului colţ cu str.A.Ipatescu(maximum 20 amplasamente);Calea Şagului colţ cu str.L.Rebreanu; în fata Pieţei Doina-platou;Calea Martirilor colţ cu str.Naturii(maximum 20 amplasamente);Piaţa zona Soarelui;Calea Buziaşului-platou;zona Spitalului Judeţean ( str.Arieş); str.Daliei(între str.Al Vaida Voievod şi L.Catargiu) maximum 50 amplasamente, str.S.Bărnuţiu – Calea Dorobantilor (zona Modern);Piaţa Traian; Calea Sever Bocu – str.Sf. Ap.Petru şi Pavel; Calea Aradului- str.Liege; C.Torontalului-platou; str.Circumvalaţiunii-platou; zona Piaţa Dacia; str.Gen.Dragalina- b-dul Gării.

Operatorii economici au obligaţia de a deţine, la locul de vânzare,  Avizul pentru desfăşurarea comerţului stradal, eliberat de Biroul Autorizare Activităţi Comerciale şi Gestiune Spaţii  Publicitare, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menţionate în avizul solicitat. Încălcarea prevederilor legislaţiei în vigoare atrage sancţiunea contravenţională a  persoanei sau reprezentantului firmei, de către agenţii constatatori şi retragerea avizului de către emitent. Salubrizarea permanentă a amplasamentului ocupat este obligatorie, încălcarea acestei prevederi ducând la retragerea Avizului. Cedarea dreptului de folosinţă a amplasamentului ocupat de către deţinătorul avizului altei persoane, duce la retragerea Avizului şi sancţionarea contravenţională. Taxa de autorizare, taxa de imprimat şi taxa de ocupare a domeniului public- 3 lei/mp/zona A sau 2 lei/mp/zona B, se achită la momentul înregistrării cererii la caseria  camerei 12, după emiterea notei de plată de la ghişeul 8 sau 9, fără posibilitatea restituirii acestor taxe.


Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*