Administrație

Consilierul local Dan Idolu: „Condițiile actuale de lucru în primărie sunt improprii, total nepotrivite ca reprezentativitate pentru orașul Timișoara”

Consilierul local Dan Idolu: „Condițiile actuale de lucru în primărie sunt improprii, total nepotrivite ca reprezentativitate pentru orașul Timișoara”

 

Idee inedită a social-democraților din Timiș. Consilierul local Dan Idolu propune ca Primăria Timișoara, Direcția Fiscală și Direcția pentru Evidența Persoanelor să fie mutate din zona centrală a orașului. Mai exact se dorește construirea unei clădiri moderne de birouri în care să se mute Primăria Timișoara, iar în clădirea unde funcționează acum să se amenajeze spații pentru Muzeul Revoluției. “Clădirea a fost proiectată în alt scop decât e acum. Are coridoare largi și birouri mici. Suntem în secolul XXI și credem că o administrație modernă într-un oraș care este în plină dezvoltare trebuie realizată o infrastructură nouă, modernă, care să respecte normele de securitate și sănătate în muncă, care ar satisface cerințele salariațiilor și ar degreva locurile de parcare din centrul orașului. Am elaborat un proiect de HCL. Propunem construirea unui complex administrativ local pe terenul de pe strada Stan Vidrighin nr. 2”, a explicat social-democratul Dan Idolu.

În plus, potrivit acestuia, centrul administrativ multifuncțional va fi construit pe o suprafață de 1,5 hectare.“Nu se pune problema capacității terenului de a prelua aceste funcțiuni, dar oricând dacă există o altaă locație identificată de primărie mai bună, sunt liberi să o facă. Acest complex administrativ local multifuncțional amplasat pe o suprafață de 14.975 m va putea găzdui 574 angajați ai primăriei, 155 ai Direcției Fiscale și 57 ai Direcției pentru Evidența Populației. Aproximativ 700 salariați. În afara de asta, toți cetățenii care interacționează cu administrația primăriei pot beneficia într-un flux logic într-o clădire de sticlă, așa cum vedem în zona Fructus sau Openville. În birouri civilizate pot interacționa cu cetățenii, nu în birouri insalubre și cu funcționari plictisiți și înghesuiți. Condițiile actuale de lucru în primărie sunt improprii, total nepotrivite ca reprezentativitate pentru orașul Timișoara”.

Valoarea estimată a proiectului este de 20 de milioane euro.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*