Vești uriașe pentru milioane de români! Peste doar câteva zile, va intra în vigoare o importantă hotărâre de Guvern ce va bucura toți salariații.
Este vorba despre Hotărârea de Guvern nr. 937/2018. Potrivit acesteia, salariul minim brut va creşte de la 1 ianuarie 2019, de la 1.900 la 2.080 de lei.
Mai mult, cei care ocupă posturi ce necesită studii superioare, dacă au o vechime minimă de un an în domeniul respectivelor studii, vor primi un salariu minim diferenţiat de 2.350 de lei.
Având în vedere noile modificări, toţi angajaţii din România vor trebui să semneze noi contracte de muncă.
Noile acte vor trebui raportate la Registrul General de Evidenţă a Salariaţilor (REGES) sau prin aplicaţia Revisal. Astfel, contractele vor ajunge în posesia autorităţilor.
Sursa: capital.ro
Citește și:

Curs Responsabil cu protecția datelor cu caracter personal - cod COR 242231)

Rata șomajului în județul Timiș a urcat la 1,15% în luna octombrie

Seminar de informare "Reglementări actuale în domeniul sănătății publice și siguranței alimentelor"

O nouă ediție a Galei Excelenței în Afaceri – Topul Firmelor din Județul Timiș

Înscrieri pentru cursul gratuit “Operator introducere, validare și prelucrare date”, organizat de CC...
























