Sănătate

Cea mai nouă dietă: Thonon! Promite să te scape de 10 kilograme în mai puțin de o lună

Cea mai nouă dietă: Thonon! Promite să te scape de 10 kilograme în mai puțin de o lună

Dieta Thonon vine ca o completare la toate dietele care au apărut până acum. Inspirată de rezultatele anterioare, această cură de slăbire este strictă și la obiect.

Condiția pentru a înregistra rezultatele promise este respectarea întocmai a regimului.

Dieta Thonon este una dintre cele mai în vogă diete hipocalorice.

Favorizează pierderea a 10 kg în 14 zile, motiv pentru care nu este recomandat s-o ții decât în cazuri excepționale, nu mai mai mult de o dată pe an și sub nicio formă fără a te consulta înainte cu un medic.

Dieta Thonon este destinată doar persoanelor sănătoase și motivate. Este interzisă femeilor însărcinate, celor care alăptează, copiilor și persoanelor în vârstă.

Meniul pe care îl propune dieta Thonon este sărac în grăsimi și zahăr, dar bogat în proteine. Nu sunt acceptate abaterile de la dietă.

Luni

Mic-dejun: cafea sau ceai neîndulcite

Prânz: 2 ouă tari, orice cantitate de spanac, dar fără sare

Cină: o bucată de friptură, salată verde și țelină în orice cantitate

Marți

Mic-dejun: cafea sau ceai neîndulcite

Prânz: o bucată mare de friptură, salată verde și roșii, fructe

Cină: șuncă de Praga în orice cantitate

Miercuri

Mic-dejun: cafea sau ceai neîndulcite, o chiflă cu cereale

Prânz: 2 ouă fierte tare, salată verde cu roșii la discreție

Cină: șuncă de Praga, salată verde la discreție

Joi

Mic-dejun: cafea sau ceai neîndulcite, o chiflă cu cereale

Prânz: un ou fiert tare, morcovi cruzi sau sotați, o bucată de cașcaval

Cină: fructe în orice cantitate, un iaurt natural

Vineri

Mic-dejun: cafea sau ceai neîndulcite, 100 g morcovi rași

Prânz: pește fiert, 2 roșii

Cină: o bucată de friptură, salată verde în orice cantitate

Sâmbătă

Mic-dejun: cafea sau ceai neîndulcite, o chiflă cu cereale

Prânz: pui la grătar în orice cantitate

Cină: 2 ouă fierte tare, morcovi cruzi sau fierți la discreție

Duminică

Mic-dejun: cafea sau ceai neîndulcite

Prânz: o bucată de friptură, fructe în orice cantitate

Cină: Ai dreptul să mănânci tot ce vrei

Din a 8-a zi se reia meniul săptămânii anterioare. Să fiți pregătiți pentru senzația de foame, este normală, dat fiind că este o dietă hipocalorică.

Sursa: doctorulzilei.ro

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*