Utile

Ce faci dacă ți-a fost pierdut bagajul de voiaj în aeroport

Ce faci dacă ți-a fost pierdut bagajul de voiaj în aeroport

Dacă bagajul dvs. a fost pierdut sau deteriorat, vă rugăm să ne trimiteți o reclamație scrisă. Este anunțul reprezentanților TAROM. În cazul în care la sosirea la destinaţie, bagajul este deteriorat sau nu a sosit cu acelaşi zbor cu dumneavoastră, vă rugăm contactaţi birourile  “Lost & Found” TAROM înainte de părăsirea zonei restricţionate de vamă/benzi bagaje a aeroportului.

Reclamatiile scrise trebuie însoțite de o copie a biletului de călătorie, copii ale etichetelor de bagaj și copia constatării de lipsă/deteriorare bagaj.

În cazul în care greutatea bagajului pasagerului nu este înregistrată în buletinul de bagaj, se consideră că greutatea acestui bagaj înregistrat nu depăşeşte greutatea admisă gratuit la transport, corespunzător clasei de călătorie pentru care a fost plătit tariful.

Anumiţi transportatori nu îşi asumă responabilitatea pentru transportul obiectelor fragile, de valoare sau perisabile. Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la transportator.

Deteriorarea bagajului sau a conţinutului acestuia din cauza bunurilor fragile sau perisabile lăsate în bagajul de cală nu intră în responsabilitatea TAROM.

 

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*