Administrație

Se lucrează de zor la trecerea la nivel cu calea ferată din Giarmata

Se lucrează de zor la trecerea la nivel cu calea ferată din Giarmata

În această dimineață, angajaţi de la drumurile județene și cei de la CFR au început lucrările de refacere a trecerii la nivel cu calea ferată din Giarmata.

„Echipele de la CFR, cărora le mulțumesc pentru mobilizarea exemplară, au tăiat șina veche de cale ferată și o înlocuiesc cu una nouă și vor trece la montarea datelor de beton dintre șine pe traseul drumului județean. Din cauza vremii nefavorabile am amânat cu două săptămâni această lucrare, însă nici astăzi situația nu este roz, muncitorii au trebuit să lucreze pe o ploaie torențială, iar prognoza nu este îmbucurătoare. Lucrarea este una extrem de importantă și o facem în regim de urgență deoarece acest sector face legătura între Timișoara și Autostrada A1 iar degradarea de la nivelul căii ferate a dat până acum prea mari bătăi de cap șoferilor”, a transmis, sâmbătă, preşedintele Consiliului Judeţean, Călin Dobra.

După ce șinele vor fi puse la locul lor, iar dalele vor fi montate între șine, cei de la Consiliul Județean vom interveni cu asfalt nou în zona adiacentă căii ferate, vor decoperta de o parte și de alta a liniei și vor turna un strat nou, însă doar luni dimineața va fi posibil acest lucru. În aceste condiții, de la trecerea la nivel cu calea ferată din Giarmata traficul este deviat către Cerneteaz (pe Drumul Comunal 58), cu revenire pe Drumul Județean 691 la sensul giratoriu din Giarmata.

„Ne cerem scuze participanților la trafic pentru disconfortul creat însă acesta era singurul mod în care puteam îmbunătăți situația existentă, iar decizia de a lucra în weekend când traficul este mai redus am luat-o pentru nu crea un deranj și mai mare. Așa cum știți deja Consiliul Județean va schimba radical lucrurile pe acest drum județean. Suntem extrem de avansați cu proiectul de lărgire la patru benzi a tronsonului și în curând veți avea o veste excelentă. Într-o perioadă relativ scurtă vom avea un drum de 4 benzi între Centura Timișoara și Autostradă, iar totul se va face pe fonduri europene nerambursabile”, a mai precizat Dobra.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*