Administrație

Robu prezintă efectul „Popa Şapcă” asupra intersecției Mărăști, cu doar o bandă pe sens deschisă

Robu prezintă efectul „Popa Şapcă” asupra intersecției Mărăști, cu doar o bandă pe sens deschisă

Graficele de mai jos au la bază date reale, determinate automat, folosind senzorii din asfalt, de către Sistemul Timișoarei de Management Computerizat al Traficului, spune primarul. Ele se referă la ieșirea spre Calea Aradului din Sensul Giratoriu Mărăști. Graficele surprind comparativ, pe ore, situațiile din zilele, pe de o parte, de luni și marți de dinaintea deschiderii Pasajului Popa Șapcă, iar pe de altă parte, de luni și marți de după deschiderea Pasajului Popa Șapcă. Ce observăm:

1). În graficele 1 și 2:

Numărul de mașini pe oră care au ieșit din Intersecția Mărăști spre Calea Aradului a fost:

* între 1050 și 1400, înainte de deschiderea pasajului, și luni, 09.10.2017 și marți, 10.10.2017, între orele 7-19

* între 800 și 1050, după deschiderea pasajului, și luni, 16.10.2017 și marți, 17.10.2017, între orele 7-19

2). În graficul 3:

Indicele de congestie la ieșirea din Intersecția Mărăști spre Calea Aradului a fost:

* între 12 și 17, înainte de deschiderea pasajului, luni, 09.10.2017, între orele 7-19

* între 8 și 12, după deschiderea pasajului, luni, 16.10.2017, între orele 7-19

3). În graficul 4:

Indicele de congestie la ieșirea din Intersecția Mărăști spre Calea Aradului a fost:

* între 13 și 27, înainte de deschiderea pasajului, marți, 10.10.2017, între orele 7-19

* între 8 și 12, după deschiderea pasajului, marți, 17.10.2017, între orele 7-19


Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*