Social

Ryanair: 83% dintre zboruri au ajuns la timp în iulie

Ryanair: 83% dintre zboruri au ajuns la timp în iulie

Compania aeriană Ryanair a publicat astăzi statistica lunară care clasează Ryanair pe locul întâi în top, în ceea ce privește atenția pentru călători.

Astfel, 83% din 69.000 de zboruri operate în iulie au ajuns la timp (scădere ușoară cauzată de vremea instabilă și întârzierile operatorilor de trafic aerian), au fost inregistrate doar două plângeri la 1.000 clienți, o plângere pentru bagaj la 1.000 de client, iar peste 99% dintre plângeri au primit un răspuns în șapte zile.

Ryanair a transportat 12.6 milioane de clienți în iulie, cu 83% dintre zboruri ajungând la timp. Am mai sărbătorit clientul cu numărul 1 miliard, de la primul nostru zbor în 1985 și am devenit prima companie aeriană din UE care a transportat 1 miliard de pasageri. Cu rețeaua noastră de rute, în continuă expansiune, dar și îmbunătățirile Anului 4 al programului “Always Getting Better” , Ryanair continuă să ofere mult mai mult decât doar tarifele cele mai mici din Europa”, a declarat Robin Kiely, Ryanair.


Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*