Sănătate

Alimentele care te ajută să ai un bronz mai rezistent

Alimentele care te ajută să ai un bronz mai rezistent

Pentru obtinerea rapida a unui bronz rezistent, organismul tau are nevoie de antioxidanti din belsug. Exista o serie de alimente care accelereaza procesul de bronzare a pielii, dar care totodata contribuie si la pigmentarea pielii.

 Pentru obtinerea bronzului ideal, ar fi bine sa introduci aceste alimente in dieta ta cu o saptamana-doua inainte de a pleca in vacanta, dar si in timpul zilelor de vacanta, petrecute la soare.

Potrivit DOC.ro, un aliment important care ajuta este morcovul. Acesta e bogat in betacaroten, proteina care este adesea folosita in produsele autobronzante intrucat inchide culoarea pielii. Morcovii iti pigmenteaza pielea, contribuind la obtinerea bronzului ideal. Consuma morcovi cruzi pe post de gustare intre mese in zilele de vacanta si vei observa imediat diferenta.

Caisele – toate fructele de culoare portocalie ar trebui sa fie incluse in dieta noastra de vacanta, iar caisele nu lipsesc din aceasta lista. Asta pentru ca aceste fructe contin, ca si morcovii, betacaroten din belsug. Betacarotenul activeaza productia de melanina, pigmentul care coloreaza pielea.

Rosiile si ardeiul gras rosu – si aceste doua legume ar trebui sa faca parte din dieta ta de vacanta, asta pentru ca sunt bogate in continutul de betacaroten, despre care am stabilit deja ca iti accentueaza bronzul.

Produsele lactate – laptele si branza cottage contin cantitati mari de calciu, care faciliteaza pigmentarea pielii. Totodata, acestea contin si vitamina A, care stimuleaza productia de melanina.

Capsunele – continutul ridicat de vitamina C al capsunelor fac din acestea un aliat de pret pentru obtinerea bronzului ideal asta pentru ca protejeaza pielea de efectele negative ale radiatiilor UV si iti asigura un bronz sanatos.

Uleiul de masline – bogat in vitamina E, despre care se stie ca are proprietati antioxidante puternice, acest ulei asigura protectie pielii si o ajuta sa se protejeze de efectele daunatoare ale radiatiilor solare. Vitamina E previne imbatranirea prematura, luptand cu radicalii liberi. Totodata, uleiul de masline mentine pielea hidratata, iar acest lucru este mai mult decat binevenit in zilele in care iti expui pielea razelor de soare si temperaturilor extreme din termometre.

Varza Kale – varza Kale este bogata in continutul de vitamina A, care protejeaza si repara totodata pielea. Aceasta leguma contine si vitamina K, vitamina care previne depigmentarea pielii, precum si vitamina C, care protejeaza pielea de radiatiile UV.

Spanacul – si spanacul contine cantitati mari de betacaroten, care accelereaza procesul de bronzare si ajuta si la mentinerea bronzului pentru o perioada cat mai indelungata.

Crevetii – seleniul este esential pentru obtinerea unui bronz fara cusur, iar crevetii contin cantitati considerabile de seleniu.

Ouale – in special galbenusul de ou, intrucat contine vitamina B6, acizi grasi Omega-3 si acizi grasi Omega-6, care hidrateaza pielea si favorizeaza bronzarea pielii.

(Sursa: DOC.ro/ FOTO: Pixabay)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*